niedziela, 9 czerwca 2013

Liebster Award.

Dostałam nominacje do Libester Award od : Neytiri Glou i Justyna Sykes. Dzięękuuuje. ;*
Zasady.
Nominacja do Liebster Awards otrzymuje się od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną pracę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, a później nominować 11 osób i również zadać im taką samą liczbę pytań. Uwaga! Nie możesz nominować osoby, która Cię nominowała.

Pytania od :  Neytiri Glou.
1.Kogo z TW lubisz najbardziej.?
Heh odpowiedź jest bardzo prosta, oczywiście że Nathana. <3
2.Jakie masz aspiracje na przyszłość.?
Zostać osobistym fotografem The Wanted. *.*
3.Ulubiony kolor.?
Nie mam ulubionego, ale tak to niebieski. :D
4.Jakiego gatunku muzyki słuchasz.?
Only POP. ;p
5.Masz jakieś zwierzątko.?
2 psy i kota. ;D
6.Kolor włosów.?
Ciemny blond. ^^
7.Piosenka, która kojarzy ci się z czymś miłym.?
Aktualnie to The Wanted - Personal Soldier. <3
8.Czy jesteś zakochana.?
Wydaje mi się, że tak.
9.Jaki jest twój życiowy cel.?
Zdobyć wymarzony zawód i wyjechać do Londynu. ;*
10.Jakie opowiadanie internetowe o TW jest twoim ulubionym.?
 He is my weakness. <3 <3 <3
11.Czy mój blog ci się podoba ? A jeżeli nie czytałeś to czy przeczytasz.?
 Nie czytałam, ale gdy znajde chwilkę czasu to przeczytam. :))

Pytania od : Justyna Sykes.
1.Co Cię zainspirowało do pisania bloga?
Pamiętniki Cassie. ;*
2.Ile masz lat?
W listopadzie 16. ;D
3.Masz rodzeństwo?
Trzech starszych braci.(haha a teraz myślcie ile mają lat. xd)
4.W jakim jesteś fandomie?
TWFanmily Forever. <3
5.Ulubiony członek The Wanted i dlaczego?
Heh odpowiedź jest bardzo prosta, oczywiście że Nathan. <3 Powód : jego anielski głos z tą chrypeczką, wygląd i ogólny całokształt. <3
6.Max czy Tom?
Tooooomcioo. ^^
7.Od jak dawna piszesz bloga?
Pierwsza notka pojawiła się 12 listopada 2012 roku. Jejju jak długo.O.O
8.Kolor oczu?
Zielono-brązowe.
9.Ulubiony wokalista/ wokalistka?
Wokalista : Nathan Sykes, wokalistka : nie mam. ;D
10.Co chcesz robić w przyszłości?
Zostać fotografem i wyjechać do Londynu. *.*
11.Co cenisz najbardziej w życiu?
Oj i tu mnie zgięłaś. Szczerze to nie zastanawiałam się nad tym. Ale jeśli jeszcze kiedykolwiek nominujesz mnie(na innym blogu) to na pewno napiszę. :))

Nikogo nie nominuję, nie mama na to już siły. Ale odpowiedziałam sukces. :D A rozdział powinien się pojawić jutro...możliwe że wieczorem. :D

1 komentarz:

  1. hah graatyy

    nieskromnie powiem, ze najbardziej przypadla mi du gustu odpowiedz na 10 pytanie od Neytri xD

    buziak :*
    biore się za wstawianie nexta ;)

    OdpowiedzUsuń