poniedziałek, 26 listopada 2012

Rozdział 3.

    Założyłam słuchawki na szyi i wstałam, a nagle sobie przypomniałam że na koszulce mam napis "The Wanted Forever". Trudno, pomyślałam. Chłopcy zdążyli do mnie podejść nie przestając się uśmiechać.
-Hej.-uśmiechnęłam się
-No hej.-Jay
-Ja to Max, ale z tego co widzę to już mnie znasz.-uśmiechnął się wskazując ręką moją koszulkę.
Uśmiechnęłam się pod nosem. Nie wiedziałam co robić. Z myśli wyrwał mnie Jay.
-To co idziemy? Bo Tom się niecierpliwi.
-Pewnie.-odpowiedziałam
    Poszliśmy do samochodu. Jay wstawił mój bagaż do bagażnika, wsiadł do samochodu i odjechaliśmy. Po pół godzinie byliśmy na miejscu. Dom był całkiem duży i ładny. Wysiedliśmy z auta, wzięłam swoją torbę i poszliśmy do domu. Weszliśmy do środka. Dom w środku wyglądał jeszcze ładniej. Nagle usłyszałam czyjeś krzyki "Już jesteście?!". Lekko się zaśmiałam. Nagle z kuchni wybiegł Tom. Popatrzył na mnie i się uśmiechnął. Przywitaliśmy się i Jay postanowił, że pokaże mi mój pokój. No cóż, okeyy. Szliśmy w stronę schodów, gdy nagle ktoś zasłonił mi oczy. Tym ktosiem był Tom.
-To ma być niespodzianka.-powiedział ucieszony
-Okeyy
Doszliśmy pod drzwi. Jay je otworzył a Tom mnie wprowadził i odsłonił oczy. Gdy zobaczyłam wnętrze  jedyne słowa które potrafiłam z siebie wydobyć to
-No bez kitu.-po polsku
-Co?-spytał zdezorientowany Jay
-Yyy... Nic. Cudowny. Dzięki.-podeszłam i przytuliłam Jaya.
-Nie ma za co.
 Naprawdę był piękny. Na jednej ścianie była namalowana flaga UK i motto "Follow the dream, work hard, inspire and be inspired". Reszta miała kolor błękitny. Stało tam dwuosobowe łóżko, spora szafa, jakaś komoda, telewizor itp. Miałam też z okna widok na piękne miasto. Stałam tak i patrzyłam się na przejeżdżające samochody. Z zamyślenia wyrwał mnie Max:
-Będziemy oglądać film. Przyłączysz się.?
-Pewnie. A ktoś oprócz was będzie?-uśmiechnęłam się
-Nathan i Siva.
-Może trochę później bo bym chciała się jeszcze rozpakować.
-Ok. To nie przeszkadzamy. Chłopaki oglądamy horror.!-wydarł się Tom
    Wyciągnął chłopaków z mojego pokoju. W końcu, chwila dla siebie. Tego potrzebowałam teraz najbardziej. Z chłopakami jeszcze będę miała czas się wygadać. Położyłam się na łóżku. Nagle usłyszałam coś dziwnego jakby piosenkę. Włożyłam słuchawki na uszy i okazało się że cały czas leciała muzyka. Skończyła się piosenka i zaczęła następna, czyli TW-Lightning. Uśmiechnęłam sie sama do siebie. W trakcie słuchania muzyki rozpakowywałam się. Skończyłam o 19:30. Wzięłam swoją pidżamę, czyli krótkie szorty i dłuższą koszulkę z nadrukiem i poszłam do łazienki. Gdy wyszłam to przeczesałam włosy i zeszłam do salonu gdzie chłopaki oglądali jakiś horror. Postanowiłam ich wystraszyć. Po cichu weszłam do wnętrza. Zapaliłam światło i powiedziałam : BUUUUU.!! Chłopaki zaczęli się drzeć jakby zobaczyli ducha. A ja zaczęłam się śmiać. Nie mogłam przestać. Po jakichś 5 minutach ochłonęłam i normalnie się uśmiechałam. Nathan patrzył na mnie z otwartą buzią a Siva, Siva to samo. Ja zrobiłam minę WTF!? a Max, Tom i Jay zaczęli się chichrać. Po chwili dołączyłam do nich. Dopiero za jakiś czas Nathan sie odezwał:
-Jay, zabiję cię.!
-Ale za co.?
-Mówiłeś że jest ładna.!
-No a nie jest.?-spytał zdziwiony Jay
-Moim zdaniem to ona jest śliczna.-Nathan puścił do mnie oczko, a ja się lekko zarumieniłam
-Prościej to chłopie nie mogłeś.-nabijał się Tom.
-Cisza.!-krzyknęłam, wszyscy na mnie spojrzeli-Oglądamy ten film czy będziemy tak stać jak te słupki.?-poszłam i usiadłam w fotelu. Chłopaki także usiedli na kanapach i dalej oglądaliśmy film. Nagle usnęłam. Poczułam że ktoś mnie bierze na ręce, ale nie zwracałam na to uwagi. Dalej odpłynęłam.
                                                Perspektywa Nathana
    Nie wiedziałem że jest taka śliczna. Ogarnij sie.! Ugh... Oglądaliśmy dalej film. Nagle poczułem pragnienie. Poszłem do kuchni i napiłem sie wody. Gdy wróciłem, zauważyłem że Anne śpi więc postanowiłem ją zanieść do jej pokoju. Wziąłem ja na ręce i poszłem na górę. Zgadłem gdzie ma pokój. Weszłem, położyłem ją do łózka i po cichu wróciłem do chłopaków.
-Chłopaki. Film się skończył.
-Co? że jak.? To nie ja.!-Tom
Reszta się obudziła. Nagle Jay zaczął się rozglądać i spytał
-A gdzie Anne.?
-Zasnęła na fotelu więc ja zaniosłem do jej pokoju.
-Aaa... Spoko.
-Siema stary.-powiedzieliśmy
-Do jutra.-Jay
Wróciłem do siebie i poszłem spać.

_______________________________________________________________________________

No to na dzisiaj tyyle. ;d
Komentuuujcie . Pleaseee. ;D
Dzięki że czytacie.! ;**

2 komentarze:

  1. WOW ! Super, jak zwykle megaaaaa !!
    Wenyyy Słońce :*
    PS. Zapraszam do mnie :) ifythewanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow akurat jak przeczytałam "Skończyła się piosenka i zaczęła następna, czyli TW-Lightning." to u mnie też tak było :) <3

    OdpowiedzUsuń